tirsdag 31. mai 2011

Nåkko nytt

Lampen som jeg kjøpte på Kremmerhuset for ca. 2-3 år siden har fått ny skjerm. Tidligere var den lilla, og sto bortgjemt. Nå når den har fått hvit skjerm ble den rett så lekker!







Lavendel har kommet i hus.





Og denne lampen fra Lampehuset har fått ny skjerm. På med sommerdrakten. Deilig med lyse farger inne nå på sommeren, men kan vel kanskje ikke kalle det sommer... For den lar vente på seg dessverre.



-50% på utvalgte lamper og lampeskjermer på Lampehuset nå!!



Ha en flott tirsdagskveld!

post signature

4 kommentarer:

  1. Så lekkert, du har det så fint hjemme hos deg=)

    SvarSlett
  2. Guri så lekker den skjenken blei! Angrer litt på fargevalget her i huset nå;)
    Jeg har just malt en skjenk jeg også, har dog valgt Matrix:) Men det passet igrunn godt hos oss! Den mangler litt skjønnhetspleie, etter en litt hard behandling - noen har klart å malt dørene fast etter 'beste' evne;) Men gleder meg stort til å bloggen den:)
    Du har jo pimpet skjenken så nydelig, veit ikke helt om jeg klarer å male meg med deg nei:)
    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  3. God kveld. Nydelig farge du har på veggen (veggene) bak skjenken. Hva heter den? Eller nr.?

    SvarSlett