torsdag 14. oktober 2010

Spisestue!

Har aldri blitt helt fornøyd med spisestua siden vi flyttet inn... Vi har Jakarta spisestue kjøpt på Bohus for ca 4 år siden. Og nå begynner jeg å like New England style mer og mer... Men vil på en måte ikke kvitte meg med spisebordet, i og med det er med 2 tilleggsplater så blir det ganske så stort og praktisk. Tror det blir oppmot 3,5-4 meter... Men noe må gjøres!! En av de første dagene vi bodde her hadde vi ikke tallerkener, så det gikk i papp. Jeg tenkte meg ikke om og satt en papptallerken med kokende varme, herlige nudler rett på bordet. Og hvitt ble det!! Må vel pusse det ned og vokse det. Men jeg må innrømme at jeg leker med tanken å male det lysgrå/beige/brun (vanskelig å forklare fargen!) og dra tilslutt over med lasering for få litt liv i malingen. Blir det kun maling er jeg redd det kan bli litt flatt og kjedelig. Tenker og tenker... Hva tror dere??

Bilde fra Bohus


Bilde fra Slettvoll


Bilde fra Skeidar



Akkruat nå drømmer jeg om ett bord som på de 2 nederste bildene...

Ha en fin torsdagkveld!

post signature

1 kommentar:

  1. Heia..
    Vi fikk slike flekker på stuebordet vårt, fra levrandøren fikk vi tipset om å fukte ett kjøkkenhånkle som man legger over flekken, så tar man STRYKEJERNET (faktisk)... så er det bare å stryke over, det så ut som det skulle bli skikkelig ille, men det ble bra...
    Tenkte bare å si ifra att det kan være råd, om du ikke absolutt vil pusse ned da ;)
    Men kanskje lurt å forhøre seg først?!

    SvarSlett