søndag 31. oktober 2010

Nye tepper og ny kommode i gangen

Har leita etter en brukt kommode som jeg skulle pusse opp i evigheter... Ikke funnet noen som jeg kunne tenkt meg i gangen. Så da endte jeg opp med denne fra Skeidar. Og angrer ikke ett sekund!! Nydelig, solid og kraftig! Også er den nedsatt!! 500kr spart. Og det liker vi.





Tepper fra Ellos. 50% rabatt! Det liker vi også!



Ble mye lunere og kosligere i gangen nå...



Ting begynner å komme mer på plass. Det blir etter hvert. Må bo seg litt til først.



Føles mer som ett hjem...



Nydelige lysekronen min i gangen! Love it!!



Ha en strålende fin søndag videre!! Hvert litt lang denne søndag synes jeg... Mulig det har noe med den stillinga av klokken å gjøre! :) Me sjåast!

post signature

1 kommentar:

  1. Kjempefin! og ja, en må bo seg inn... har bodd her i fire og et halvt år og det begynner å gå seg til nå.. :) er jo kjekt at en ikke kan kjøpe alt med en gang, da blir det nok litt upersonlig, tror jeg!
    Ha en fin søndagskveld!
    Klem
    Lise

    SvarSlett