onsdag 27. oktober 2010

For en slapp dag!

Har ikke gjort noe fornuftig hittil i dag... Deilig med sånne dager innimellom. Lader opp til seinvakt.

Min store fine lysekrone! Venter på å få montert dimmer på den. Med 15 stk 15watt pærer blir det veldig opplyst her... Den har ikke vært i bruk siden den ble montert... Så dere kan tro jeg gleder meg!!



Vedovn! Den har kommet i hus... Men her og venter vi... Montering... Savner veldig å fyre i ovnen. Har nok ikke behov for det, men vi er vant til vedfyring, og da er det så rart med det.



Ha en flotters dag!

So long!

post signature

2 kommentarer:

  1. Kjempeflott lysekrone, kan tenke meg du gleder deg, ja!
    Vi har nesten helt lik peisovn! Er så utrolig koselig med fyr i peisen!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  2. Hei!

    Så fin blogg du har! Og for en nydelig lysekrone! Hvor har du kjøpt den?? Ja det trengs vel en dimmer ja....Kjøpte en lampe en gang jeg også, skrudde på og fikk sjokk....man snakker om bright light ja.. mista synest i noen minutter også tror jeg....hehe....ja heldigvis fant vi ut at det var med dimmer, så takk og lov, og mor ble beroliget....En slik lampe du har på hovedbildet ditt ønsker jeg meg til hallen. De er flotte! Ha en fin dag videre! Klem

    SvarSlett